zondag 28 september 2008

2 + 2 + 1 = 5

Net terug van een fietstochtje.
Elk eentje achterop en dan nog eentje tussenin.
Onderweg eventjes moeten stoppen, want Sporty Spice had pijn aan haar been en poep. Tja, fiets is eigenlijk wat te klein.... Maar ook 'honger' en dorst - vooral goesting!

Klaagzang van ik-kan-niet-meer, tot we tussenin al dat geklaag plots een "prachtig schoon" liedje van Sabine Tiels horen! Wowie, is daar een feestje aan de gang???

Wij feesten graag! Dus wij er naartoe! Bleek daar een kermis te staan met 3 kramen en een draaimolen! Meer hebben wij niet nodig! Enkel één probleem!! Met 12,5 euro kan je echt niets aanvangen!
Terrasje doen: al 7,5 euro kwijt.

"Meneer, is hier ergens een bankcontact in de buurt?"
"Neen, alleen in het dorp, maar dat is wel ver! Ik zal u geld geven!" en hij weer weg, want deze ober had het druk!
OINK!! Meent die mens nu wat hij zegt???
Hij komt terug, rekent af met ons (7,5€ dus voor 3 x Ice Tea en 2x Koffie) en geeft ons 50€!!
OINK!!!

"Jamaar, meneer, hebt ge dan Visa of Bankcontact binnen??"
"Neenneen, het is goed!! Ik zie dat als ik dat kan doen!! Ge springt deze week wel eens binnen om dat terug te geven!" (euh, vanavond al!!)

Straffe ober!!!

De kinderen hebben dus nog kunnen eendjes vangen en elk een prijs gekozen waarmee ze weer een dagje zoet zijn! Ha! en deze avond ga ik die mens zijn geld teruggeven en ga ik nog een zak oliebollen verorberen! Jammie!

1 opmerking:

PappieFlappie zei

5 Euro? Is dat niet een beetje veel in deze duistere tijden?