zondag 11 april 2010

flans flans

Veel tijd had ik niet.
Net terug van een weekje Vlaamse Kust en
morgen gaan mijn poepies al een week op logement
bij oma en opa.

Ik maakte nog snelsnel twee t-shirtshortjes.



Een totaly recyled Zsazsa-plooirokje...
Ik gebruikte hiervoor:
- door mijzelfgemaakte biais uit een oud streepjeskatoentje,
- een rits uit een oude rok van tante
- oude sterretjeskatoen met vieze bruine vlekken (- ook nog na het wassen) van tante, die ze ik weet niet voor wat ooit gebruikte.
- rood stiksel, want mijn wit was bijna op.



Een oud rokje van tante met de gouden de tip om het onding gewoon af te stikken op misske haar maten. Dat werd dus ook 'agou' gedaan.




Waarom die rokjes?
Misske gaat op supermodelkamp. Ola!
Daarvoor moet ze oude kleren en lakens meenemen die kunnen herwerkt worden tot nieuwe creaties. Dus het Zsazsaprobeerseltje en het oranje onding kunnen hiervoor perfect dienen.

Geen opmerkingen: