dinsdag 16 december 2008

Gemixte groentjes

Mijn mixer doet raar, het lijkt of de mesjes bot zijn.
En mijn blender staat in de winter maar te vereenzamen.
Dus wilde ik vandaag mijn soep eens mixen in de blender.

BAD IDEA!!!

Ik had hem niet eens vol gedaan!

Toen ik hem aanzette, floepte het deksel vanonder mijn hand en vloog de soep in het rond!

In het rond op mijn aanrecht.
In het rond op het vaatwerk dat net afgewassen was, maar nog moest afgedroogd worden.
In het rond tegen de onderkant van mijn kasten, op mijn trui en op mijn broek, op de grond ook nog!

Een half uur later - na de opkuis, na weer de afwas gedaan en direct afgedroogd te hebben - vulde ik mijn blender weer tot minder dan de helft.

Toen ik hem aanzette, floepte het deksel weer vanonder mijn hand!

Ik was gelukkig op mijn qui-vive, waardoor de schade wat beperkt bleef!

Maar toch, ik heb gevloekt!! Niet te doen!

En weet je die soep smaakt me zelfs niet: teveel gemixt!

De kinderen vonden ze wel lekker! ;-D

Geen opmerkingen: