zaterdag 15 november 2008

Dienstencheques = kletskoek!

Tetteren dat dat mens kan!
Geen speld krijg je ertussen!
En uitleggen hoe het allemaal moet!
Een levende manual!

Maar in praktijk!!!
Bakt ze er niets van!

En maar vertellen en tetteren!

Waarom zit ze hier altijd maar de vod om en om en om te draaien.
Het stof van 6 weken lang blijft liggen en stapelt zich op.
Mijn huis wordt vuiler en vuiler en vuiler.

Ik ben het beu!
Ik ben die praatjes zo beu! Werken moet ze doen!
Ik wil dat mijn keuken en gang en badkamertje netjes liggen!
Alleen maar dat, de rest doe ik zelf wel!
Ik wil haar hele leven niet kennen!
Ik wil niet weten hoeveel geld ze op een ander hebben!
Ik wil niet horen van haar moeder en haar schoonmoeder en meter en peter!
Ik wil niet horen welke werkjes ze allemaal op een ander moet doen!
Ik wil dat ze mijn werkjes doet!
Mijn dienstencheque-kletsmadame mag het ergens anders gaan uitleggen.
Ik heb haar de bons gegeven!

Geen opmerkingen: