dinsdag 8 december 2009

overvallen

Vandaag op het werk overvallen door nieuws en slecht nieuws en uitleg over herstructueringen en schoonpraterij en de dag was voorbij voordat ik mijn ochtendkrant online had kunnen openzetten!

Mijn parelvissertje mengt zich in mijn relaas aan manlief en zegt het niet leuk te vinden dat de bank was overvallen, want hij wil zijn vliegtuig van Lego krijgen, hoor! Uitgelegd dat mama overvallen was door het nieuws en dat dat niet betekent dat de bank (waar mama werkt) was overvallen. Uiteraard staat zijn rescuevliegtuig van Lego - zijn nieuwjaarscado - niet op mijn werk maar verstopt op de zolder - hoe het ventje dat in zijn hoofd haalt!

Goed nieuws in de brievenbus: ons Zwitsers wegenvignet voor 2010, want wij vieren een witte kerst....dat beloven de weersverwachtingen ons toch! 't Zal absoluut koud zijn en (uch) alle dagen sneeuw!

1 opmerking:

Sandra zei

Helemaal niet zo'n prettig nieuws allemaal.

En de kindjes hebben zo hun eigen logica hé.

Wauw. Een witte kerst. Geniet ervan.