dinsdag 2 maart 2010

AWKWARD

naar, lastig, onaangenaam, storend, hinderlijk, onplezierig, ongelegen, onverkwikkelijk, moeilijk, zwaar, ongemakkelijk, niet makkelijk, ernstig, kritiek, benauwd, zorgwekkend, zorgelijk, benard, hachelijk, penibel, onhandig, gebrekkig, onbeholpen, stuntelig, knullig, stumperig, schutterig, koppig, bokkig, pijnlijk, zeer doend, slungelig, onprettig, opgelaten, lastige, gênant

(betekenisvol lievelingswoord).

Heel zorgwekkend - die slaapwandeling van Sportyspice deze avond.
Zeer vreemd en verschietachtig! Ook heel gek dat ze tot zoiets in staat is!

In tijden van 'punten verdienen wie het best (lees langst) in bed kan blijven', vond ik het al vreemd dat ik plots zoveel gestommel hoorde in haar kamer. Er was niet alleen gestommel maar er werden ook drukdoend meubels verschoven.
Ik naar boven to check. En stond in de badkamer de bureaustoel - de hare - voor het toilet. Oink!!
Toen ik het deken van haar aftrok en vroeg wat dat te betekenen had, keek ze me versuft aan, brabbelde iets en draaide zich weer om! Ocharme, het kind!

En wat gaat dan door dat hoofdje, vraag je je af!

Geen opmerkingen: