dinsdag 21 oktober 2008

Halloween feestje

Ik ben een feestbeest en ik niet alleen!

De drie spookjes zijn al aan het aftellen:

1. morgen verjaart Birthe (het meisje waar ze geen seconde kunnen over zwijgen).

2. halloweenfeestje (waar Birthe is op uitgenodigd - uiteraard - en zoveel andere 10 vriendjes)

3. Sint Maarten (die overal op bezoek komt - in allerhande winkels en in de academie en ook op school en zijn pieten die onze brievenbus al overvol gooiden met sintboekjes!)

4. kerstmis en nieuwjaar en dan komen vrienden met hun kindjes en 'als het dan donker is, mama, dan gaan we cadootjes geven, éh!?'


Maar dus eerst Halloween.

Ik heb het lumineuze idee om een heus feestje te organiseren, waar iedereen - de massa's kinderen die ik verwacht - het naar zijn zin zal hebben.



Ik ben van plan om het redelijk sober, maar wel leuk te houden en ga dan ook een draaiboek volpennen, zodat ik op de dag zelf niets vergeet.


Eerst de uitnodigingen....

Ze zijn niet heel professioneel (tja, het begint al!!), maar het voornaamste is dat ze uitnodigend zijn! Vanavond worden ze gemaakt en overmorgen uitgedeeld.

Dit weekend is het het grote inkoopweekend en dan zal ik laten weten wat ik allemaal voorzien heb.

Geen opmerkingen: