maandag 20 oktober 2008

To be or not to be?

Daarstraks.
Terwijl ik aan het bellen was naar de neuroloog, kwam Parelvisser binnen en wilde me iets vertellen.
Maar dat kon niet, want ik was aan het bellen. Dus ik excuseerde me tegenover die mens aan de andere kant. Ik keek Parelvisser in de ogen en legde klaar en duidelijk uit dat ik even aan het bellen was en hij het me nadien kon vertellen.
Meteen daarna herbegon ik mijn gesprek, maar Parelvisser ontplofte terstond, sprong op en neer en weende uit frustratie. Hij besefte dat hij moest wachten, maar het ging niet. Hij kon gewoon niet wachten. Hij was speciaal naar mij gekomen om me iets te vertellen, dus zou hij dat ook doen.

Alhoewel ik drie exemplaren van het stil-zijn-pictogrammetje verspreid in huis liggen heb, had ik die nu net niet binnen handbereik. Dus werkte ik mijn gesprek af met een schreeuwende gevalletje naast me! Het leven zoals het is bij Dita!

whether 'tis nobler in the mind to suffer the slings and arrows of outrageous fortune, or to take arms against a sea of troubles, and by opposing end them?

Geen opmerkingen: