maandag 6 oktober 2008

Wat moet je daar nou mee!

Een ventilatiegesprekje...daar maak ik af en toe eens tijd voor. Ik kan dan eens stoom aflaten, tips ontvangen of gewoon een luisterend oor aangeboden krijgen.

Ik had het al langer nodig om weer eens te kunnen ventileren. Ik krijg er bij momenten een punthoofd van.

Voordien ging het gesprek al eens over het gebruik van PICTO'S. Maar het was niet concreet en na een zoektocht op het internet, leek me dat toch maar iets raar! Blij dat er niet verder was op ingegaan!

Maar oei! Vandaag was het plots zo concreet. De therapeute stak me al 2 picto's en een website-adres in mijn handen: ze zou nog betere picto's zoeken, maar op het internetadres kon ik op maat gemaakte picto's bestellen. Ineens wordt dit zo BRRR! Hoe begin ik daar nu aan! Hoe leg ik dit uit! Moet je nog woorden gebruiken of gewoon je mond houden en zwaaien met het geplastifieerde papiertje! Ik krijg er terstond plankenkoorts van!

Zal ik nu maar eens meer gerichter zoeken naar info!

2 opmerkingen:

inge zei

Leve de thuisbegeleiding! Wij krijgen in de loop van de maand normaal gezien thuisbegeleiding (staan 2e op de wachtlijst). En ze raadden ons aan om er zelf niet mee te starten, maar te wachten op de thuisbegeleidster.
Dus hulp is welkom ;o)

Dita zei

Hier is de ouderbegeleiding onder de vorm van ventilatiegesprekken. Gaat van het KRC uit. Ik denk niet dat ze begeleiding aan huis geven. Zal toch nog eens meer mijn licht moeten opsteken. Het overvalt me altijd en nadien komen de vragen.
Veel succes met de thuisbegeleiding!