donderdag 21 januari 2010

het is stil

waar de televisie uitligt.

Ik kreeg voor mijn nieuwjaar een digicorder - kwestie van pro forma iets te krijgen van manlief, want eigenlijk hebben wij al alles en wordt het moeilijker om voor elkaar leuke cado's te blijven verzinnen.

Bon, dat ding is sinds zaterdag aangesloten en werkte tot daarstraks.

Laat thuis met de kinderen,
zelf moe, de kinderen moe
terwijl dita de tafel zou dekken
mochten de kinderen nog even teevee kijken.
Maar het ding gaf geen signaal meer. Cut!
Dus bellen naar 015 6X6.
Vriendelijke man aan de lijn, alles wat uitgetest
menuutjes afgelopen, reset uitgevoerd
efkes teken van leven (welkomscherm) en onmiddellijk daarna CUT.
Pfff. Het zou aan de digicorder liggen, zei de man me.
Oké, zijn taak zat erop, ik moet met het machientje terug naar stadverwegvanhier.

Dita, moe maar altijd alert, sloot dan maar de oude digibox aan.
Maar ook daar...CUT.
Vetstom (volgens de kinderen - met rollende ogen draaiende smiley).
Weer gebeld met 015 6x6.
Had ik Joey aan de lijn. Weer vragenmenu's doorlopen, enkele handelingen gedaan.
Het werk niet. Nu ook geen analoge teevee meer! GRRR!!
Joey gaf me 2 oorzaken: ofwel kan de teevee het niet aan (geen denken aan: mijn 15 jaar oude Daewoo kan ALLES aan!!), ofwel is er iets met de kabel (kan want ik kreeg daar even een snokske aan die kabel als ik die wilde goedsteken).

En nu???? terugbellen had Joey me aangeraden. Maar ik ga nu toch eens eventjes ontstressen, hoor, want vandaag was het een dagje om U tegen te zeggen!

1 opmerking:

Sandra zei

Vervelend, echt vervelend. Grrr.
Ik wil soms het nieuws eens bekijken en dan werkt het ook niet...