zondag 17 januari 2010

"Te gek"

Voilà, voortaan gaat manlief naar Albert Heijn met zijn self-made-boodschappentas.



Niet perfect, maar als reactie wel een 'te gek' toen hij zag hoe netjes je het zakje kan opplooien en als een sok in het zijzakje kan draaien!



Bij het volgen van de handleiding van eloleo, ondervond ik toch een paar moeilijkheden:
- ik ben niet aan die Franse zoom uit geraakt en ben er aldus afgebleven.
- bij het opnaaien van de litskes probeerde ik moeizaam de bestaande stiksel te overnaaien, wat me niet gelukt is. Schots en scheef en vierdubbel staan die nu.
- 't is zo een wreed oud stofje en de zelfkant ervan was 'azo' uitgerafeld. En met het stikken van de zijkanen (binnenstebuiten) was ik vergeten dat ik aan de kant waar de zelfkant zit 1cm van de rand was gebleven ipv 0,5 cm en zo zit er een rafelkant tussen mijn stiksel aan de buitenkant. Maar ach, dat zijn kleine foutjes. Morgen beter.

De volgende boodschappentasjes gaan volgen....dat is zeker. Het is tof om te maken en voor een goed doel! Isn't it?

1 opmerking:

Sandra zei

Goed gedaan. 'k Vindt het ook een leuke zak.