woensdag 27 januari 2010

Nog eentje



Deze wordt de mijne. Het is zo recycling dat het blinkt! De zak is van een oud linnen hemd van Meneer Dita en de linten zijn de mouwen van een geruit hemd van mezelf.
Hij is iets kleiner dan het kleine eloleo-zakje, omdat ik beperkt was met de breedte/lengte van de stof.
Het rugpand van het hemd heb ik deels behouden en is een kleine franje aan de andere kant van de zak.



Opgeplooid gaat het iets moeizamer omdat ik van het rode geruite stofje nog een klein stukje liggen had dat net geen 18 cm breed was en blijkbaar is die breedte echt wel nodig.



Bwa, ik ben er content mee, hoor (daarom wordt het de mijne!)!! Of Meneer Dita content zal zijn als hij ziet dat zijn lievelingshemd versneden is! Dat zal ik dan wel eens uitleggen, zeker!
Weer 80 plastieke zakjes uitgespaard! Nà!!

3 opmerkingen:

Ina zei

Ik weet niet of het je is opgevallen maar sinds de afschaffing van de plastieke zakjes geven ze een boom aan rekeningpapier mee!

Sandra zei

Hey Dita,

Misschien herken ik je zakske wel in het straatbeeld. Ik zal je dan eens zeggen dat het een heel schoon zakje is. :)

Sandra.

eloleo zei

Heel leuk, ik zet'm in de galerij... met wat vertraging, sorry daarvoor.