woensdag 13 januari 2010

je hebt zo van die dagen...

...als vandaag!

Dat je te weinig geslapen hebt, omdat je gewoon - laten we eerlijk zijn - te laat in bed lag en ook ... omdat je een slechte nacht had en het veel te vroeg ochtend was.
'De slimste mens' moet ik gezien hebben hoe laat ze het ook uitzenden en in bed moet en zou ik nog lezen hoe laat het ook is en als ik dan eindelijk mijn licht uitdeed - de klok wees al na middernacht - hoorde ik 'iemand' in huis.
Dita is op dat vlak absoluut geen heldin, integendeel. Maar Dita is wel een leeuwin die voor haar kinders door het vuur gaat en aangezien Dita een alleenstaande weekmoeder is, moest ze wel haar stoute schoenen aantrekken en het huis 'visenteren', want wie zou het anders doen. Alles bleek gelukkig wel in orde.

Maar deze morgen leek ik wel een wrak en eigenlijk nog. Het liefst zou ik in mijn bedje willen duiken. Maar ja, dat kan niet, want het is woensdag en op woensdag ben ik Dita-alert.

1 opmerking:

Sandra zei

Niet in slaap gevallen deze middag?

Veel succes nog vandaag.