dinsdag 26 januari 2010

Kous zoek.

Vroeger had ik gewoon een kousenwas. Het nadeel hiervan was dat je een groot lot aan kousen nodig hebt, want een wasmachine volkrijgen met alleen kousen, dat kan lang duren.

Maar nu worden de kousen op kleur gewassen met de gewone was. het nadeel hiervan is dat ik vaak met onpare kousen zit. En het rare is dat ik die kousen soms ook kwijtraak. Da's raar, want die blijven niet rondslingeren en ook niet in mijn vuile wasmanden liggen.

Zouden die mee in de afvoerbuizen verdwijnen?

2 opmerkingen:

Sandra zei

Ja. Ik vraag me dat eigenlijk ook af. Waar zijn die kousen allemaal naartoe? Ik heb ondertussen ook tientallen éénparen. Als ze wat op elkaar trekken combineer ik ze nu zelfs met elkaar.

Ik heb nu wel al gedacht om ze gewoon apart te wassen en heb er zelfs apart een mand voor aangeschaft (enkel kousen!), maar de uitvoering duurt bij mij alijd iets langer...

inge zei

Jamaar, wist je dan niet dat wasmachienes kousen eten? Hoe denk je dat die dingen anders overleven??? Tssssss...